tisdag 16 oktober 2012

Istället för dator

... så kanske jag sitter och löser korsord och sudokun, hör på radio, bygger nånting, målar en tavla, går på upptäcktsfärd i skogen, bär in ved, badar bastu, räfsar löv, paddlar kanot, läser en bok, eldar i spisen, eller något annat. Och jag mår så mycket bättre.

På tal om att gå på upptäcktsfärder. När jag gick i skogen häromdagen hittade jag ett skelett från en älg, skallen och allt fanns kvar. Tror jag ska gå och hämta allting någon dag och hitta på nåt roligt med benen. Men vad kan man göra med gamla ben från en älg? Har nån nåt förslag får de gärna dela med sig! :)

4 kommentarer:

  1. dekorera totempåle?

    SvaraRadera
  2. 1 = B, 2 = K, 7:an är definitivt E! Och 20 = J.
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. holy shit vilken bra syn du har! Jag ser int alls här på bilden vilka numror rutorna har. Men du har säkert rätt!

      Radera
  3. Bra du lämnade dit dem, mössen äter upp dem

    SvaraRadera