söndag 21 oktober 2012

Fotdon


Ibland när jag tar på mig ett par skor, skrattar jag åt att även när jag är ute i skogen, alldeles ensam, så behöver jag minsann 5 par skor iallafall. Ja, de svarta sätter jag bara på när jag ska in till stan igen, men de övriga; stövlarna, crocsen, kängorna, och lenkkitossorna - jag använder dem allihopa.
Kanske mest stövlarna...

Förövrigt befinner jag mig fortfarande i stan och kommer allra tidigast på tisdag åka tillbaka till stugan. Då jag känt mig lite mulen i sinnet de senaste dagarna har jag inte velat vara ensam där ute. Det är ofta inte bra att sitta ensam med sina tankar ifall man känner sig nere.

3 kommentarer:

  1. det blev en rikti härlig blogg de här hördu :D

    SvaraRadera
  2. Sluten anstaltsvård med elbehandling skulle kunna va viktigt i ditt fall. Studerar själv till psykiatriker.

    SvaraRadera