söndag 4 november 2012

Halloween


Igår var det äntligen dags för årets halloweenfestande. Jag klädde ut mig till en krigare från urskogarna. På huvudet hade jag en ryggkota från den hjort (?) jag hittat i skogen nära stugan, och över axlen hade jag en räv och en pilbåge. Som ni förstår sköt jag ju räven själv med min pilbåge ;)
Hade stora förväntningar på kvällen som sen blev en besvikelse, men det är väl kanske vad man får vänta sig ifall man är nykter på krogen; man blir lätt femte hjulet och innan man vet ordet av står man ensam kvar och undrar vart vännerna tog vägen.

Söndag idag och två veckor i stan lider mot sitt slut. Snart åker jag tillbaka till skogen, ska bli skönt, speciellt skönt att slippa klådan, håller på och bli galen på det eviga kliandet när jag befinner mig i stan.

Ha ett fortsatt skönt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar